De meeste klanten wilden weten:

  1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Nadat Menuez uw bestelling heeft goedgekeurd, wordt deze binnen 6 tot 10 werkdagen geleverd. Voor Spotta leveringen hanteren wij 4 werkweken. Voor parasols geldt een afwijkende levertijd. Deze staat expliciet vermeld bij de producten.

  2. Kan ik een eerder geleverde bestelling opnieuw bestellen?

    Ja, dat is mogelijk. Nadat u bent ingelogd, ziet u uw laatste bestellingen terug onder ‘Mijn profiel – Orders’. Deze kunt u opnieuw bestellen.

  3. Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer.

    Uw gebruiksnaam is uw emailadres.

  4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

    Klik bij het inloggen op de link rechtsonder in het scherm: ‘Wachtwoord vergeten’. U ontvangt de gegevens per e-mail.

  5. Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

    Ja, dit is mogelijk. Ga naar ‘Mijn profile – wachtwoord wijzigen’ rechts bovenin uw scherm. Hier kunt u uw wachtwoord wijzigen.

  6. Kan ik bij menukaarten ook een eigen huisstijl aanleveren?

    Ja, dit is mogelijk. Wij ontvangen bij voorkeur een Adobe Indesign package met de daarbij behorende fonts en links en een duidelijke briefing.

  7. Ik wil een PDF bekijken, maar deze kan ik niet openen. Hoe kan dit?

    Om een PDF te kunnen zien heeft u Adobe Reader nodig. Deze is niet op uw computer geïnstalleerd. Met behulp van [deze link](http://get.adobe.com/nl/reader) kunt u Adobe Reader installeren.

  8. Kan ik ook eigen foto’s uploaden en wat zijn de kosten?

    U kunt eigen foto’s uploaden. Indien deze vrijstaand gemaakt moeten worden, dan zijn hier kosten aan verbonden.

  9. Moet mijn eigen logo aan bepaalde specificaties voldoen om goed afgedrukt te kunnen worden?

    Bij voorkeur maken wij gebruik van .eps of .ai logo’s om een goede drukkwaliteit te kunnen garanderen.

  10. Op welke manieren kan ik betalen?

    U kunt betalen met iDeal, Bancontact – Mister Cash, PayPal, Mastercard, Visa, American Express en bankoverschrijving.